? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 14 juli 2009

Vilken tråkdag

Ute regnar det å jag har inget att göra. Eller ja... Inget roligt iaf, nog finns det alltid att göra ;-)

Lade undan en liten bit broccoli åt Hannah när jag ändå hade kokat till lunch. När jag insåg att det inte går att få broccoli slätt me en gaffel (oväntat...) så tänkte jag att det skulle gå käpprätt åt fanders. Men faktiskt så öppnade hon en liiiiten springa i munnen, och den var inte lika snabb på att återförslutas, som den brukar vara när skeden kommer andra gången. *skrattar*
Hon åt verkligen inte mkt, men hon var lite mer intresserad än hon brukar.
Däremot så ville hon gärna kladda med maten, känna konsistensen mellan fingrarna å försöka sopa ner assietten i golvet. Och visst tusan, kladda på, bara du visar intresse.
Å visst gjorde hon det... ;-)



Nä ja vete tusan vad jag ska hitta på i dag. Känner mig sällskapssjuk, men ingen e hemma. Trist.

6 kommentarer:

  1. Hejsan, tror jag kommer att norpa en av bilderna. :b
    Var kul att träfa dig, och lilla Hannah såklart! Du kan gärna få höra av dig någon dag om du känner för att ta en promenad med hunden. Jag och Ann-Britt är ute mest hela tiden, och med fler blir det roligare. :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, om man kommer ihåg å koka så... :-P

    SvaraRadera
  3. ...men Petra...ring om du blir sällskapssjuk fler gånger....eller kom hit till oss och hälsa på.

    SvaraRadera
  4. tycker du ska uppdatera bloggen

    SvaraRadera
  5. Meeen... Har inget å skriva jue ;-)

    SvaraRadera