? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 17 juli 2009

Insåg precis...

Att jag inte har gjort en säkerhetsomgång av datorn "in ages"... Å eftersom vi (eller rättare sagt jag) har valt att inte ha ngn säkerhetslösning typ antivirusprogram, så borde jag kanske göra det ganska ofta...
Så det håller jag på med nu. Hoppas att det inte visar ngt, har ingen lust å behöva sätta mig å rensa virus. :-( Det roliga är att vi fick flera trojanjävlar när vi HADE Com hems virusskydd, plus att prestandan försämras avsevärt... Så det känns inte som att det är värt det.
Så håll tummarna nu hörrni. :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar