? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 8 juli 2009

Kaninuppdatering

D e mkt kaniner just nu... ;-)
Som ja sa till Jessica ngn dag; ja skulle fan kunna bli en kanintant. :-P
Tycker de e görroliga, hihi. Å att ställa ut å föda upp ungar känns väldans lockande faktiskt. =)
Tyvärr så fick jag ju inte köpa en kanin med stamtavla, de såldes bara till utställning och avel. Vilket jag förstår till 100%, har man fått fram bra djur så vill man ju att det syns...
Dessa var tydligen mkt mindre än sina syskon, uppfödaren ville spara dem ett tag innan hon öht sålde dem till kel, för att se om det "blev kaniner" av dem.
Kollar man på den stora tjejen här nedanför så tycker jag nog att det syns rätt väl att det blev kanin av henne. =) Hon e klart snyggare än "lillasyster".
Har svårt att se att hon skulle vara "kantig", som uppfödaren sa? Hon känns verkligen inte kantig... Den lilla däremot, hon e som ett spjälstaket. Inte alls lika välmusklad som denna.

Do e då fortfarande polare i alla fall. =)

Dom har börjat få komma ut å sträcka på benen oxå. Tyvärr så e dom väl inte riktigt så rumsrena som jag skulle önska... :-P Så utrymmet blir ganska begränsat. Lillan gnager på grejer när hon e ute oxå, inte helt kul... Men i mina ögon så går ALLA djur att uppfostra. Projekt pågår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar