? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

torsdag 2 juli 2009

Ni är det finaste jag vet!




Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.
Du är min ledstjärna och vän.
Du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod, och mina lungor, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.
------------------------------
Text Björn Afzelius

1 kommentar:

  1. Tack för titten på min hemsida och grattiset! :)
    Alltid roligt att hitta nya sidor att kika runt på..
    Lycka till med allt!
    Önskar dig och de dina en underbar sommar!

    SvaraRadera