? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 18 juli 2009

Men alltså...

Varför i helvete har min blogglista försvunnit? What´s the fucking problem? Ska jag verkligen behöva fundera ut vilka ja hade, å lägga till dem igen? *sliter det lilla hår jag har kvar*

2 kommentarer:

  1. nu är det så här att du har mkt hår, kom igen när du ser ut som mig ;)
    men vad störigt med blogglistan. sånt där kan ju göra en tokig

    SvaraRadera
  2. Glömmer alltid att uppdatera valp-sidan + flera sidor till...
    På valpfronten är det tänkt att Roxy ska paras snart, om allt går som det var tänkt.
    Tack för att du fick mig att återigen åtminstone tänka tanken på att uppdatera lite bättre :)

    Bråttom bråttom nu...ska ut med dogsen innan jag tänker äta lite och sen krypa i säng och vila en stund. Ska jobba sista natten innan min 10-dagarsledighet och jag lääängtar så till att få sova på natten och vara som folk, har varit så hektiskt på jobbet den sista tiden.

    Hoppas det går bra med dina söta kaniner nu, visst är de mysiga, de små hoppande gnagarna :)

    SvaraRadera