? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

söndag 26 juli 2009

Härmed tänder jag ett ljus...


Mina tankar går i kväll till den tjej i 20-årsåldern som har livshotande skador efter en ridolycka utanför Horred i Marks kommun.
Jag vet att det finns många där ute som tänker på dig, älskar dig och ber för dig, och jag hoppas innerligt att det är någon som lyssnar.

4 kommentarer:

  1. Tack för Din omtanke.
    / Leif (Det är min systerdotter)

    SvaraRadera
  2. Ååå tusan... Tro det eller ej, men jag vet hur det känns...
    Finns inte ord som räcker till, men jag hoppas verkligen att det går bra.

    SvaraRadera
  3. Delar dina önskningar om ett lycklig framtid för denna tjej.

    Samtidigt tänker jag på de efterlevande till den somaliska mamman och hennes fem döttrar i Rinkeby som dog i hyreshusbranden.

    Man vet aldrig vad livet har i beredskap för oss.

    SvaraRadera
  4. Instämmer i dina tankar. Det är min kollegas dotter... känns overkligt.
    Hoppas att läget förbättras.

    Det är sådant här som visar att man ska ta vara på varje dag. Man vet aldrig vad som händer i livet.

    //Lotta

    SvaraRadera