? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 24 juli 2009

Just nu i dag så köpte jag en blomma i en blomsteraffär

Nja kanske inte det... Men mammsen å ja har varit på stan å sprungit i en massa affärer i dag. Handlat massa småtjafs, å så grejer till surströmmingen i morrn. Verkar som att det blir 7 pers, plus mig då. :-P
Var ut å hälsade på mormor en sväng oxå, drack kaffe å så.

En lite lustig grej... Jag tog ju hål i öronen när ja va 12. Fick nickelallergi, och höll på å jävlas me den tills ja va typ 19, då sket ja i å ha örhängen. Sen har ja testat ett par ggr om hålen är kvar, å jo d e dom. Men nu var det MINST 5 år sen jag testade. Köpte örhängen i dag, å i ena örat va d bara å sätta i dom, i andra fick mamma trycka liiite hårdare än normalt. Världens sämsta läkkött, eller? *ler*

3 kommentarer:

  1. Jag har oxå hål i örona, men använder aldrig örhängen. Men de går ändå att använda!!! Konstigt. Å andra sidan får jag tväront i öronen om jag skulle få för mig att använda örhängen, oavsett sort, så jag gör aldrig det numer :)

    SvaraRadera
  2. och mina växer igen på ngn timme om jag tar ut dom :o nu är dom igenväxta så jag måste göra nya hål för 4.e gången :o

    SvaraRadera
  3. Kom ju på att du hade frågat om vilken kennel Fanny kommer ifrån. Hon kommer från Samrons.
    http://web.telia.com/~u64005234/index2.html

    SvaraRadera