? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 22 juli 2009

Angående surströmmingen...

Funderar preliminärt på lördag kl 17, skulle det funka tro?
De konstiga varelser som inte äter surströmming kan jag rodda iordning lite lax till. Eller Virre kanske var väldigt sugen på korv? :-P

7 kommentarer:

  1. Vi kommer gärna på surströmmingshippa men Isolde äter inte surströmming, bara jag gör det. Jobbar hela veckan ut. Angående utställningen i Svensta så går amstaff på lördagen. Jag vill också åka in på söndagen men får se hur det blir med det då.

    SvaraRadera
  2. det blir kanon!

    SvaraRadera
  3. Insåg precis att d e Fäviken till helgen... Syster yster ska dit, å ja vet att Virre skulle d oxå. Hmm... Funderar vidare.

    SvaraRadera
  4. Hej hopp. Jag vet inte om d blir Fäviken för mej & den där laxen du gjorde sist va juh inte helt fel ;-) Jag e barnledig tom onsdag men d spelar ingen roll för mej om det blir efter det heller. Mia va ev sugen å haka på om d e ok.

    SvaraRadera
  5. Haha, ja visst. Käkar hon surströmming?

    SvaraRadera
  6. Ja om hon nubbe till hahahahaha

    SvaraRadera
  7. Jag slutar kl 16 så tiden funkar bra för mig. Vad ska jag ta med ?

    SvaraRadera