? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 11 juli 2009

Vad vore man utan sina vänner?

Precis (eller snarare för en kvart sen) avslutat ett långt telefonsamtal med min kära syster.
Jodå Pillerilla, ja hamnade här igen...
Sen när ja gick ut me hunden så kom det så starkt över mig... Vad tusan skulle jag göra om det hände henne något? Det känns som att vi har kommit varann så nära de senaste åren, hon betyder så oerhört mkt för mig. =)
Ville bara få ur mig det. :-P

4 kommentarer:

  1. Gulliga goa syster!!! =) Jag tolkade det först som att det var hunden du skrev om....sedan slog det mig att det kanske var mig du menade!! =) Jag valde att tro på det senare;-))
    Jag är så glad att jag har dig ska du veta,älskar dig så mycket syster yster!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tänk va pinsamt om det var hunden ändå...

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja fan d har du rätt i... Men d va INTE hunden jag menade... ;-)

    SvaraRadera
  4. Undrar oxå vad man vore utan sina vänner? Dom är fantastiska. Kram

    SvaraRadera