? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

söndag 12 juli 2009

Kolla vad jag har fått låna...



En liten 12-veckors Gos Dátura Catala (wow ja stavade rätt på 1:a försöket)
Vad den heter har jag ingen aning om, men en tjej är det iaf. Hon ska va här en stund medans matte är på Arnljotspelen.
Hon ligger för tillfället vid mina fötter å morrar åt kaninerna, fruktansvärt suspekta varelser...
:-P

4 kommentarer:

  1. den var jättemysig och toksöt. hoppas du får vara valpvakt fler ggr =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Jag undrar var du hittat det där kaninhuset du har? Tror Hugo skulle va sugen på ett. Sen sa han igår att han var sugen i allmänhet på att träffa dina små damer nånting ;)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du fick på Juliet! Själv när jag ska ta bilder på henne så blir Juliet suddig, eller så blir hela bilden suddig, i värsta fall så syns inte ens Juliet på bilderna när det är färdigknäppt. ^^

    För den delen så förstår jag lite halvt att hon morrade åt kaninerna, de är faktiskt små opålitliga varelser. :P

    //Isolde

    SvaraRadera