? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 20 juli 2009

Underbara Nina!

Fick kläder till ungarna i dag, som jag beställt från http://skaparmani.blogspot.com/
Den bruden skulle lugnt kunna ställa till så jag blev ruinerad, om det inte vore för att jag är så ekonomisk (läs småsnål *ler*)
Så underbart fina kläder, samma kvalitet (om inte bättre) som fabrikssydda kläder, men sååå mkt finare än de man köper på stan. =)

Först var det en tröja till Marcus




Och så en klänning till Hannah. =)


5 kommentarer:

  1. guud så snyggt. jag ska genast lägga in en ny beställing jag med =)

    SvaraRadera
  2. Ja,det var verkligen jättefina kläder!! Kändes att det är toppenkvalitet åxå! =)

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder!! Kanske kan man få se dom "på"...kommer nog i morgon och bor för mig några dar...KRAM Mamma

    SvaraRadera