? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

torsdag 9 juli 2009

Dagens bravader!

Hannah panna har haft en vaken dag i dag. 3 x 15-20 min har hon sovit. Inte helt ovanligt, men det finns även dagar då hon sover 3 x 2 h...
Hon är inne i en "blyg" period, och utveckligen går framåt i rasande fart. Inte konstigt att hon sover dåligt...
I går kväll när jag gick och lade mig så tyckte jag att det var kallt i sovrummet. Så jag lyfte upp lillkickan i sängen så hon skulle få värme från mig. Men d gör ja inte om igen... D va inte mkt hon (och jag) sov. Har blivit stor kicka nu, och behöver sova i egen säng.
Har sänkt ner spjälisen i dag oxå, attans va "vuxet" d ser ut. :-P

Jessica va upp å drack kaffe en stund på förmiddagen inna n hon skulle på jobbet. Najs me lite sällskap, d blir lite torftiga samtal me Marcus...

Kaninen har varit lite lugnare i dag, skönt. D verkar inte som att de slåss, d e mer som att den stora e så pilsk så hon inte riktigt vet va hon ska göra av sig... ;-) Hon slickar lillan i öronen, rider på henne å håller på... Klart att lillan blir less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar