? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 16 juni 2009

Vi har bestämt oss, jag & Kita.

Det blir ingen valp.
Det märks så väl nu när jag har Lizzy, att Kita mår bättre av att vara ensam hund. Måste hon konkurrera om uppmärksamheten så står hon tillbaka och blir "osynlig". Och hon är värd mer än så, min lilla tussa. =)
Flyttar vi till Pajala däremot, då är det annat. Då får hon jobba och känna sig behövd i arbetet med fåren. Men som det är nu så får hon vara ensam. Att det blir jobbigare för mig när jag måste ta bort henne, och står helt utan hund, det får jag köpa.

Däremot så har jag hittat en liten viltblå Dvärgvädurshane i Hara hos samma uppfödare som Jessica köpte sin görläckra Stampe av. :-P Ska prata me Tage i kväll, wish me luck... Bäst för honom & husfriden att han säger ja, hihi.

Nä, nu ska jag klä på Hannah å gå å hämta Marcus. Va förresten å vägde henne i dag, 6500 lite drygt å 61,5 lång. Växer inte så mkt på längden, men vem bryr sig. Hon blir ju ingen dvärg iaf.
:-P

2 kommentarer: