? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 19 juni 2009

Verkar bli klent me sömn i natt

Hannah har strulat med sömnen hela dagen. Mellan 6 å 16 sov hon ungefär 30 min. Sen somnade hon vid 17 ungefär, å sov 20 min kanske. Sen har hon hållt på så där. Och för att få henne att somna så är det antingen amning som gäller, eller att "tvinga" henne att sova med hjälp av nappen. Å båda alternativen e d bara ja som klarar, så jag har haft ständig jour hela kvällen :-P
Vi gick å lade oss vid halv elva ungefär, efter en massa ammande å små sovstunder. Ammade men hon somnade inte. Ammade lite mer... Men hon bara fortsatte prata , gnälla, gråta, skrika å fäkta med armarna. Så ja tänkte att ja kan sitta här me henne lika gärna.

Vete 17 va d e, hon som brukar somna 1 19-tiden å sen sova åtminstone till 1, 1:30... Men senaste dagarna har hon vaknat minst en gång efter att jag har nattat henne. Får hoppas att d e en period. Nu sitter hon så nöjt å klöser mig på armen, mammas lilla skitunge. =)

1 kommentar:

  1. Vart har du tagit vägen...? Har det hänt nåt eller är det min dator som krånglar...? Är lite orolig.

    SvaraRadera