? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 5 juni 2009

Vad fort de blir stora...


När jag skulle till att klä på lillkillen i morse så sa han att han ville ha en traktortröja i stället. :-P Han har blivit så stor, kan säga vad han vill ha till frukost, vad han vill ha på sig, och tyvärr även vad han INTE vill... ;-)
När Marcus var liten så tyckte jag att det var jobbigt att han var så beroende av mig, att det blev så intensivt. Men den här gången så inser jag, vilken fruktansvärt kort tid man faktiskt FÅR ha dem i knät och sitta och lukta dem i huvudet... ;-)
Så nu passar jag på att NJUTA av Hannah, innan det är för sent. Och jag NJUTER av de få stunder som Marcus faktiskt vill sitta och mysa i knät. För de är få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar