? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

torsdag 11 juni 2009

I kväll...

Var jag bort till Virre en sväng. Skulle hjälpa henne att tömma förrådet, men hon va fasen nästan klar när jag kom... *skäms*
Ja ja, hann hjälpa henne med en garderob å att dricka upp kaffet, hehe.
Hittade lite akvariegrejer som jag fick ta med mig, stenar å så. När ja kom hem så gick ja igenom grejerna å kollade vad det var. Hittade en fejk/prydnadsmal som va så skrämmande verklig så jag var tvungen att skicka ett sms till Virre... Hon svarar "Eh... Vad?"
Visar sig att det faktiskt VAR en riktig firre, som hade försvunnit i ngn städning av karet... *ASG*
Virre, jag börjar misstänka att du inte kallas "Virre" utan orsak. D e lite Doris över dig. ;-)

3 kommentarer:

  1. Fy stackars firren =( *Skäms*

    SvaraRadera
  2. åhh vilken äcklig bild, nu kommer jag drömma mardrömmar.. stackarn

    SvaraRadera
  3. Hahahaha roligaste grejjen. Borttappad mal...

    SvaraRadera