? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 3 juni 2009

Segt...

Ja det känns segt som sirap just nu. Ingen motivation till någonting, och det händer inte så mkt heller. Går till och från dagis, små promenader och dricker kaffe typ. Slösurfar å håller på med barnen.
På Hannah-fronten däremot där händer det mkt just nu. I går satte hon sig upp i babysittern flera ggr, hon satt helt utan stöd i ryggen... Hon har börjat bli riktigt bra på att greppa, och hon vänder sig på sidan både från rygg och mage utan problem. Händer att hon vänder sig från mage till rygg oxå.
På nätterna får jag sova med ett öga öppet, för hon börjar bli riktigt rörlig... Hon trycker upp rumpan och skjuter ifrån med småfossingarna. =) Fan, d e inte länge de är riktigt små...

Börjar bli rätt sugen på att ta itu med träningen, Kitas alltså... Kör lite småpass då och då med fritt följ, dumrutans delar och fjärr. Fattar inte varför jag inte kommer igång, för när jag väl gör det så tycker jag att det är jättekul. Men det blir väl... Måste verkligen få till championatet, annars kommer jag att gräma ihjäl mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar