? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 29 juni 2009

Hade tänkt gnälla lite...

Om det faktum att det är 7-8 mån sen jag fick sova en hel natt senast.
Om lillan som vaknar i 4:30 snåret varje morgon och PRATAR högt och länge.
Om att hon somnar om när hon har väckt alla andra, och sover gott ett par timmar.
Om storebror som så klart vaknar så fort hon har somnat.
Om att det inte finns möjlighet att sova på dagen eftersom Marcus håller på att sluta sova middag.

Men jag insåg att jag fan inte har något att gnälla för...
Jag har två friska och glada ungar.
De har en snäll och go pappa som jag inte har några problem med.
Jag har möjlighet att njuta av mina underbara barn, hela dagarna, varje dag.
Vad fan gör lite sömnbrist.

2 kommentarer:

  1. Det är mina takter det... vem f-n behöver sova... det kan man väl göra när man är pensionär, eller ???

    Jag tycker du ska ha minst en sovmorgon i veckan - så gott det går när man ammar - Fadern får en och du en = rättvisa.

    SvaraRadera
  2. Härlig inställning gumman.

    SvaraRadera