? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 17 juni 2009

Varför blir jag förvånad...

Man gör allt man kan för att hjälpa... Man oroar sig dygnet runt å BRYR SIG. Man böjer sig dubbel för att göra så bra ifrån sig som möjligt med det lilla man kan göra.
Men när det väl kommer till kritan så är det inte värt ETT SKIT.
Fattar inte varför man gör samma jävla misstag, gång på gång.
Man borde fan bara bry sig om sig själv, och göra det som gynnar MIG. I slutänden är det bara jag själv som är tacksam för vad jag gör.

3 kommentarer:

  1. kramar om massor.. ja det är riktigt dåligt :(

    SvaraRadera
  2. Man gör det för att man just bryr sej. Kramar

    SvaraRadera
  3. Håller med dig,jag har också försökt göra saker för andra,men inser nu att det är bättre att skita i att vara omtänksam,man får ändå bara skit på ryggen!Otack är världen lön. Lika bra att sköta sig själv och skita i andra.Som det heter!

    SvaraRadera