? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 13 juni 2009

Det finns många Puckon, men bara ett original...

Nu sger hon att det inte alls var riktat till mig, utan att det var hennes katt som levde om... Hade set varit riktat till mig så hade hon kommit upp och sagt till i stället... Och det om hänsyn handlade om en helt annan grej...
Hade KANSKE kunnat köpa det, även om det låter helknäppt. OM jag inte visste att människan i fråga e en sån som kan rabbla störningsjourens nummer om man väcker henne mitt i natten... Och hon brukar INTE försöka lösa problemen verbalt innan...
Tror folk att man e förr i går eller?

Tur för henne att ja e på så superbra humör... Känns som att INGET kan förstöra min dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar