? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 17 juni 2009

Jag har:

(X) snott den här listan av någon
(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(X) snusat
(X) snattat i en affär
( ) använt mig av en voodoodocka
(X) varit full
( ) varit hög
( ) hånglat med någon av samma kön.
(X) hånglat med någon av det andra könet.
(X) varit kär
( ) blivit dumpad
(X) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad (omhändertagen)
(X) hånglat med en främling
( ) haft one night stand
( ) gått på en blinddejt
(X) ljugit för en kompis
(X) varit kär i en lärare
(X) skolkat
(X) legat med en medarbetare
(X) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i USA
( ) varit i Afrika
(X) flygit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(X) ridit barbacka
( ) crowdsurfat under en konsert
(X) varit i ett våldsamt förhållande.
(X) tagit smärtstillande
(X) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) lekt uppklädd
(X) hoppat i en lövhög
(X) åkt skoter
( ) åkt häst och släde
( ) kört av vägen
( ) fuskat när jag spelat spel
(X) varit ensam
(X) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
(X) kissat på mig (självklart, alla har väl varit bebis...)
(X) varit med i en jordbävning
(X) rört en orm
(X) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
(X) blivit missförstådd
( ) blivit rånad
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get
(X) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan ( Nej, men blev av med studiebidraget för att jag skolkade för mkt...)
( ) varit i en bilolycka
(X) gått mot rött
(X) haft kramp
(X) känt mig som en utstött
(X) ätit ett helt glasspaket på en natt
(X) hatat mitt utseende
( ) dansat i månljus
(X) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X) varit vilse
(X) varit på andra sidan landet
( ) simmat i havet (Nej, men badat)
( ) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
( ) åkt rullskridskor
( ) hoppat fallskärm
(X) varit förlovad
( ) raggat på kund på jobb
(x) hoppat från en bro
(X) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(X) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(X) skrattat så mycket att jag grät
( ) dykarcertifikat
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
(X) kört för fort
(X) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
( ) badat naken
( ) legat med någon som är under 20 år
( ) träffat någon från Netlog
(X) ändrat denna lista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar