? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 9 juni 2009

Det är tur att man har glädjeämnen i vardagen...

Mina underbara barn och mina få, men ändock underbara, vänner!
Min älskade vovve! Min genomsnälla sambo (hoppas att han inte tar illa upp av att komma på tredje plats *ler*)
Skönt oxå att ha en massa att pyssla med. Barnen ska tas om hand, mat ska lagas, hundarna och kaninen skötas. Vad gäller Snuffe kanin så skulle han gärna få stanna här hos oss om jag fick bestämma... Riktigt mysigt är det att få ha en gnagare igen. Å Marcus är helt begeistrad. =)

Jag byter i buren kanske lite för ofta, plockar gräs åt honom varje dag. Skär små gurktärningar (som han konstigt nog inte äter...) å ser till att han har det bra på alla sätt å vis. Pratar med honom.
Saknar Tessan så fruktansvärt mkt, kan känna hur det kändes att krama om henne. Lilla, älskade gumman...

1 kommentar:

  1. Vill bara skicka en kram innan jag går i däck =( Kraaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera