? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 17 juni 2009

Onsdag

Har varit en rätt händelselös dag...
Vaknat, gett hundar å ungar mat. Varit ut me hundarna, lämnat Marcus på dagis. Jessica kom hit å passade Hannah medans ja gick på dagis (å skördade mina träd, hehe) så vi satt å surrade en stund å drack kaffe.
Gav Hannah mat, bytte i kaninburen å borstade kaninen. Sopat upp hundhår. Fixade lunch till mig själv. Gav Hannah mat igen, klä på henne, ut med hundarna å iväg å hämta Marcus. Plockar gräs till kaninen på vägen. Fixa mellis till honom, ge Hannah mat. Byta blöjor, diska. Sitta å titta på TV me Marcus, ge Hannah mat igen. Fixa middag å äta den. Ut me hundarna, ge Lizzy mat. Duscha å tvätta håret. Bädda rent i Marcus säng. Ge Hannah mat å natta henne. Hon vaknar efter en stund, mat igen. Göra Tage sällskap framför TV:n.
Även en händelsefattig dag e ganska händelserik om man tänker efter...

Vi åker till Pajala på fredag eller lördag. Lizzy dumpar vi (förhoppningsvis) hos syrrans kompis Mia. Snuffe vete 17. Kita följer med.

3 kommentarer:

  1. jag kan ju och ge honom mat, men det beror ju oxå på hur länge ni ska vara borta ;)

    SvaraRadera
  2. Å jag kommer hem på söndagkväll så jag finns oxå om du behöver.

    SvaraRadera