? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 15 juni 2009

Segare än vanligt...

Känner mig seeeeg å trött i dag. Antar att d e vädret, d här eviga regnandet tar ju knäcken på en...
Marcus fick vara på dagis en timme extra i dag, eftersom de skulle fira alla som fyller år i sommar. Klart att Cus-Cus oxå måste få vara med och äta tårta. :-P
Ska hämta honom kl 15.

Hannah sover för andra gången sen jag lämnade honom vid 9... Lyxigt värre. =)
Själv har jag väl mest setat här och surfat runt...
Är så sugen på att köpa en gnagare, antingen en Lejonhuvad kanin, en Dvärgvädur eller ett marsvin. Gäller bara att bearbeta Tage... Hihi låter som ja e värsta ungen som ska tjata på farsan för å få en kanin. *asg* I går när han kom hem så satt ja å kollade på marsvinssidor å han bara "kollar du kaniner" öh... nä va, d e marsvin? Sen frågade han om ja tänkte köpa ett marsvin, så d kanske skulle funka ändå. Marcus skulle helt klart uppskatta det, han pratar mkt med ninen på dagarna. Vi får la se...

Jag skulle verkligen behöva bo på landet å kunna ha hur mkt djur som helst...
Fårskallar, höns. Två, tre hundar, ett par kaniner å marsvin. Kanske en utekatt å självklart ett par ponnyer till ungarna. Då skulle ja va nöjd. Eventuellt... ;-)

4 kommentarer:

  1. Köp en Lejonhuvad kanin. Vi har en som heter Hugo och han är sååå söt och charmig :D Och otroligt snäll. Mitt syskonbarn på två år gick runt och bar på han och Hugo bara hängde och lät sig bäras. Inte ett sprattel eller bit.

    SvaraRadera
  2. Kolla här http://www.lunkapa.2ya.com/ så kan du hitta ett lite annorlunda marsvin, på nära håll. Marsvin är ju något av de ljuvligaste små vänner ett barn kan ha.

    // Maria

    SvaraRadera
  3. jag älskar ju min kanin.. men jag är ingen kaninmänniska och skulle nog inte gråta floder när han dör.. eller jo det skulle jag ju..men det är otroligt störigt att behöva rengöra buren och fixa mat och vatten när det är dotterns kanin

    SvaraRadera
  4. Äsch... D e ju gjort i en handvändning. :-P

    SvaraRadera