? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 9 juni 2009

Haft en liten släktträff...

Pappa och Patrik kom hit en sväng. En ganska lång sväng stannade de, 5 timmar ungefär. Man har fått lite annan syn på det här med att umgås, det känns så jäkla mkt viktigare att hinna träffa de man tycker om... Så känner åtminstone jag.
Det pratades och togs en del kort. Fick tyvärr inget bra på pappa, så det får bli ngn annan gång...

Vad ska jag säga... Jag ser ut som jag känner mig.



Men Hannahs glädje smittar av sig ibland...

Å ett kort på kidsen och deras favorit Patrik.

1 kommentar: