? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 20 april 2009

Stan och funderingar


Var i väg till stan med Jessica. Inhandlade en pilatesboll, så nu jävlar ska här tränas. *skrattar* Får väl se hur det blir med den saken... Skulle verkligen behöva lägga manken till med tanke på min stackars rygg, som faktiskt ska tåla att börja jobba igen om ett år eller så... Suck.
Sen gick vi på Subway å käkade en smarrig macka me grillad kyckling, mums. Som vanligt köpte jag för mkt dricka dock, men fick i mig både läsk å kaffe till slut, å utan att bli akut pissnödig dessutom! Var man inte bortskämd med som gravid direkt... ;-)
Gick å hämtade grabben på dagis, jag och hundarna.
Grabben ville hålla hunden på vägen hem, så han fick hålla Ronjas koppel. Den hunden är bara så grymt snäll. Hon gick så försiktigt, ett steg i taget, och stannade så fort kopplet sträcktes. Hon är verkligen en ängel, min lilla tjej. Fast jag och Kita gick 10 meter före så gick hon i Marcus takt.... Önskar att hon hade måååånga år kvar att leva, skulle vilja att båda ungarna fick privilegiet att växa upp med en sån hund. Men som det känns nu så är det nog inte ens ett halvår kvar för henne, jag vill inte att hon ska behöva ha ont i onödan. Hon har ju trots allt varit en riktigt bra vän i 11 år, gogumman min.

2 kommentarer:

  1. lilla gumman.. åh vad sorgligt när man vet att det bara är en tidsfråga innan de försvinner :(

    SvaraRadera
  2. Ja, och bara att ta det jävla beslutet... Usch, inget jag ser fram emot.

    SvaraRadera