? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 21 april 2009

Svammel


Lilltjejjen är lite gnissig i dag. Inget är riktigt bra särskilt länge, hon gnäller å stökar. Hoppas att hon inte håller på att bli sjuk...
Får inget gjort alls, det mesta av tiden går åt till att vända och vrida på Hannah för att få henne nöjd. *ler*

Marcus är på dagis 9-12 mån till ons. Det är mitt andningshål, hihi. Eftersom jag är själv så mkt med barnen så är de där timmarna guld värda, tro mig. Brukar passa på att ta en liten tupplur med Hannah mitt på dagen. Så mysigt att ligga och lukta på henne och höra henne andas :-P
Blir en stund framför datorn oxå, brukar försöka låta bli att sitta där när Marcus är hemma. De få stunderna Hannah sover, då behöver han få en stund själv med mamma.
När mamma ska få en stund för sig själv? Det vete 17. ;-)


När sambon kommer hem ska vi åka till mamma en sväng. Hon håller ju på å städar ur lägenheten inför flytten till Övik, och ville att vi ska komma förbi och kolla vilka leksaker vi vill ha kvar. Alltid är det väl ngt. Vet att Marcus bebispulka är där bla. Frågan e bara vart vi ska ha allt, vi har ju inget förråd... Ja ja, i-landsproblem, helt klart.


Fick bekräftelse på att jag har sagt upp Ronjas försäkring i dag. Känns konstigt, men jag vet ju att jag inte kommer att använda försäkringen, så det är ju dumt att stå och betala.
Har ändrat Kitas försäkring oxå. Har höjt veterinärvårdsbeloppet från 30 till 50 000. Blev lite halvskraj efter kottincidenten här i årsskiftet, när 25 av de 30 flög i väg på en enda helg... Hädanefter kommer jag aldrig att teckna försäkring för mindre än maxbelopp, det är då solklart. Hade ingen aning om att pengarna gick så fort, huvva. Men utan veterinärvård hade hon dött, och ingen försäkring = ingen veterinärvård. Hemska tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar