? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 20 april 2009

Haha

Fick ett sms... Lite fördomsfullt kanske, men kul ändå. =)

En kurd var ute och gick mitt på dan. Så gick han fram till en man och sa;
"Tack snälla svensk för att jag har fått komma hit".
Han blev avbruten av mannen som sa; "Jag är inte svensk, jag är turk."
Kurden gick vidare och stoppade nästa man och sa; "Tack snälla svensk att ni hjälpt mig att komma hit". Men igen blev han avbruten. "Jag är inte svensk, jag är från Palestina."
Han gick vidare och stoppade nästa på gatan. "Tack snälla svensk att ni hjälpt mig och min familj att komma hit." Återigen blev han avbruten. "Jag är inte svensk, jag är från Bosnien."
Då blev kurden lite fundersam och frågade; "Men var är alla svenskar?"
Den andra mannen svarade; "De är på jobbet till klockan fem."

*ler*

1 kommentar: