? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 25 april 2009

Ha ha


Tjejen: Hej!

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt...

Tjejen: Älskar du mig?

Killen: Självklart, alla tider på dygnet!

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej aldrig! Varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mig?

Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det!

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner mig väl?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen: Ja, älskling.

Tjejen: Älskling...


När killen har tröttnat på tjejen... Nu läser du nerifrån och upp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar