? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 24 april 2009

Solsken

Här har det varit 16 grader i dag, så skönt!
Var till mamma en sväng på förmiddagen och hämtade leksakerna. Kändes konstigt å se lägenheten helt tom, den såg så liten ut. Och mamma har ju lixom alltid funnits här, blir skumt att ha henne 20 mil bort... Särskilt eftersom pappa oxå bor 20 mil bort, i Verdal. Så nu e d bara jag, syrran å brorsan kvar. Men det går nog det med. =)
Käkade kebab till lunch, smarrigt värre.

Lillan är lite bättre i dag. Ganska snorig, men ingen feber åtminstone. Verkar ganska nöjd med livet. Och Marcus är en så underbar storebror, han pysslar om henne och sitter och pratar med henne när hon ligger i babygymmet. Han hämtar papper när hon har kräkts, och klappar henne så snällt och försiktigt på kinden. Det märks ingen avundsjuka eller elakhet alls. Goa unge!

1 kommentar:

  1. Men HEJ på dig och hela familjen med hundar och ungar! Jag har tappat bort din hemsida eller om det var blogg och blev så glad att du var inne på Nysvansat, så att jag hittade rätt på dig igen! Jag har tagit det mycket lugnt ganska länge - har varit nästan två svåra år med mycket privat elände, men hoppas att det blir bättre nu. För att "trösta" mig så FÖLL jag för korthårscollie-valparna... Hur tokigt som helst, men jag har Anders' välsignelse till det så jag har bestämt mig för att bara NJUTA av valptiden och ha roligt med hundarna.
    Hoppas att vi ses ute på hundträning/tävling snart... Ha det gott och ta till vara på våren!

    SvaraRadera