? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 1 augusti 2009

Till Jessica ;-)


Den här lilla sötnosen hade vi på badrumsväggen i morse. :-P
När jag skulle döda den så tog han sin spindelvägslian å slungade sig upp på min hand. Kunde inte hjälpa attdet kom ett litet wiiii-ho-ho å ett rejält snabbt fotarbete ett par sekunder. ;-)
Det slutade med att den lilla gynnaren spolades ner i badkaret. Får se om han kanske dyker upp nere hos Susanne. :-P

2 kommentarer:

  1. men guuud nu kryper det på hela mig :S dumma du haha. och på din hand.. vidrisch

    SvaraRadera
  2. Tycker inte att spindlar och andra småkryp är otäcka alls men jag förstår gott din känsla av obehag. Jag höll på att undersöka ett plagg som låg i skogen när en ödla låg där helt plötsligt i ett veck. Känslan jag fick då var nog som din när du såg spindeln... brrrr....

    SvaraRadera