? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 5 augusti 2009

Han e så rolig lillkillen våran

I går skulle Tage åka på affärn en sväng. Som vanligt så klättrar Marcus upp på en köksstol för att vinka. Tyvärr så var Tage för upptagen med att tänka ut kenonummer eller ngt, för han glömde att vinka tillbaks.
Marcus säger "fasen mamma, han vinka inte" ;-)

I dag när jag tog upp honom på morgonen så hade vi följande dialog;
M: Pappa jobbar?
Jag: Ja
M: Pappa kör buss
Jag: Ja
M: Bussen åker FORT!
Jag: Jaså? Ja, den kanske gör det när pappa kör?
M: Rackarns pappa, kör fort bussen!

Goplutt. =)

3 kommentarer:

  1. Men vad roligt att hitta din sida! Vi har ju tillochmed bott grannar! ;) Ja nu är de inte länge kvar.. vi har inte kollat könet än och det är väl de som gör hela väntan ännu olidligare.. vill ju se vem de är som boxas! :) Är du mammaledig fortf? Ser ju att du fick en liten i januari! Hälsn. Frida

    SvaraRadera
  2. hahaha men guud vad söt han är =)

    SvaraRadera
  3. Nä men titta nu kan jag lämna komentarer igen =) Wiiiiiiiiiii =)
    det va inte d jag skulle säga men jag blev så glad =)

    Sötaste lillkillen =)

    SvaraRadera