? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 22 augusti 2009

Men nu ni...

Är nog dax för en uppdatering nu. Sitter ändå bara å häckar vid datorn.
Men vad har hänt då egentligen?

MIG; har väl inte så mkt hänt med, som vanligt. Grubblar vidare på lösningar på mina problem. :-P

UNGARNA; Marcus mage funkar fint på Laktulosen.
Han har en jobbig period (hur många gånger ska jag skriva det?) där han verkligen inte tål att bli tillsagd. Han surar eller blir ledsen. Eller slåss. Men i dag så smälte lilla mammahjärtat ordentligt! =) Efter en liten konflikt vi hade så insåg jag att jag nog hade varit onödigt hård, så jag kramade om honom och sa "mamma älskar dig". Då svarar han "älskar oxå dig, mamma". =) Tror att mammahjärtat slog några extra slag där...
Hannah... Ja, det går sakta men säkert framåt med smakportionerna. Nu är hon uppe i en hel istärningskub med mat och en halv ungefär med fruktpure. Och det har bara tagit snart 2 mån. Storartat! ;-) Av gröt äter hon ungefär halva mängden och välling brukar det bli ca 20-30 ml. I pipmugg, flaskan går fetbort. Men men, det kommer väl.
Annars så händer det rätt mkt med henne, hon far runt på sitt lilla vis. I förrgår slet hon ner TV-spelet i golvet, å blev störtsur när jag tog bort det. Hon har humör...

HUNDEN; Händer inte så mkt på den fronten tyvärr. Tycker synd om henne, som verkligen VILL jobba... =(

KANINERNA; Är en tjej i Ås som ev. vill ha de lejonhuvade. Har ingen möjlighet att spara på mig en massa kaniner som jag inte har ngn använding för, men det känns tufft... =(
Väntar på besked om en liten dansk fästman till Belliz som eventuellt föds om ett par dagar. En sjukt spännande kombination. Gäller bara att få hit honom...
Kaninerna har faktiskt fått en egen blogg som jag ska börja skriva i istället för här. Så slipper alla ointresserade läsa mitt kaninsvammel. :-P

3 kommentarer:

  1. Man smälter verkligen när dom orden kommer från dom små =)

    SvaraRadera
  2. Heeeej...längesedan men nu känns livet ljusare (ingen stress o press i talanggruppen,separation mm mm)och jag ska bli bättre på att skriva framöver.
    Kram kram
    Anne

    SvaraRadera
  3. vad är adressen till kaninbloggen då

    SvaraRadera