? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 11 augusti 2009

Har ni sett nåt så jävla vackert?




Min lilla Häxan surtass... =) Visst har hon lite flaxiga öron, men det får man ha när man är en trotsig tonåring :-P
Å inte e hon så himla otrevlig heller, men väldigt personlig...
*Hon vill helst sitta på axeln om jag promt ska hålla henne.
*Hon attackerar mig om jag stoppar in handen uppifrån i buren, från sidan så äter hon i handen.
*Hon både kissar och bajsar på låda, verkar himla renlig. Me like. =)
Har hanterat henne lite på bord i går och i dag, utställningsträning. :-P
Går hur bra som helst, då är hon en fullt normal, trevlig och nyfiken kanin.
Ska bli så skoj att se vad domarna tycker om henne!


5 kommentarer:

  1. gud vad fin hon är. det kommer gå jättebra på utställningar med henne =)

    SvaraRadera
  2. Jättefiiiin!!! =)

    SvaraRadera
  3. alltså, kaniner ser lömska ut. andra bilden, där ser man ju att den bara vill attackera. ser du inte det? :b
    nej, men fin liten kanin. fluffiga tassar :)

    SvaraRadera
  4. Men Isolde, attackerar, d GÖR hon ju... Fick några attacker mellan korten. :-P

    SvaraRadera
  5. Haha superfin är hon, men vad rädd jag skulle bli om hon attackerar! :)

    Men hit med dem! - pojknamnslistan! :D

    SvaraRadera