? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 17 augusti 2009

Finaste killen! =)

I helgen hade vi besök av Virres huskyblandning ( Alaskan/Siberian har ja för mig) Ragg. Eller Ragga som Marcus säger. ;-) Pappa kallade honom Vargen, inte helt utan grund kanske...
Har alltid haft svårt för huskies, men det hunden kan tom få mig att vilja ha en. Såååå fruktansvärt trevlig å väluppfostrad. =)

Som vanligt så åkte kameran fram, hehe. Tänkte lägga in typ 2 bilder, men inte kunde jag bestämma mig... Så nu blir det bildkavalkad.
















4 kommentarer:

  1. Virres personliga datasupport testar inlägg

    SvaraRadera
  2. Nu jäklar kan jag terrorisera dej igen hihihihiiiiiiiiiiiiiiiii

    Jätte fina kort på min älskling =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Han är superfin! Vi hade draghundar hemma när jag var liten, så jag har en liten förkärlek till de grå.. :)

    Ingen fara med förhoppningarna haha de är som bortblåsta och jag ställer nu in mig på en septemberonge.. jäkla segis!

    Kram!

    SvaraRadera