? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 11 augusti 2009

Är så trött...

Hannah sover så dåligt på nätterna. Hon kan ligga vaken ett par timmar varje natt, å då gör ju jag oxå det.
Tror att hon har ngn period nu, eller så är det tänderna som håller på att komma. Hon e så gnällig hela tiden, vill inte äta, vill inte sova, måste byta ställning hela tiden. Snorig som 17 men verkar inte sjuk. Ja ja, det vänder väl.

Marcus hade det fruktansvärt jobbigt med sin lilla mage i helgen. Köpte Laktulos i fredags, då hade han inte bajsat sedan söndagen tror ja d va. Gcik hela tiden, från morgon till kväll, och höll sig så hårt han kunde. Tog i så han blev alldeles sjöblöt av svett.
På lördagen fick han även resulax, men förmodligen för lite, det hjälpte inte. Fick mer på söndagen, och när jag märkte att det började hända saker så lyfte jag upp honom. Höll honom i famnen med händerna kring min hals och benen på mina "höfter" eller vad man nu ska kalla fettansamlingarna ovanför benen... :-P Vaggade å pratade med honom, och till slut så kom det en stenhård klump. Men gud så han tog i för att inte släppa ut den... Stackars, stackars unge. Ett helvete att se honom må så dåligt.
Lördagen var riktigt fruktansvärd, tur att mamma var här annars vete 17 hur jag skulle ha orkat.
Men nu verkar det som att Laktulosen har börjat hjälpa lite.
Har fått en teletid med en läkare på tisdag, genom BVC. Men på urologen av alla ställen? Ja ja, vi får se vad han säger.

4 kommentarer:

  1. lilla lilla marcus.. jag lider med dig petra.. been there done that.. jag begriper fortfarande inte varför du inte fick telefontid hos barnläkaren. urologen kommer skratta och be dig ringa bvc igen.. det är ju som ett helt annat område *s*

    SvaraRadera
  2. Mmm, jag kände oxå det... Men tänkte att BVC lär väl veta vad de snackar om...
    Men å andra sidan... Anna... Nja. ;-)

    SvaraRadera
  3. En urolog har också insikt i andra specialiteter såsom barnurologi,internmedicin och närliggande områden. Källa: Urologkanalen. Så det verkar som BVC vet vad dom gör....hoppas jag :-)

    SvaraRadera
  4. Huua, vad hjälplös man ska känna sig i sånna lägen.. Skönt att de verkar som lactulosen fungerar...

    SvaraRadera