? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

söndag 24 januari 2010

Sjukt...


Jag är en sån där konstig prick som aldrig får feber. Senast var när jag hade mjölkstockning när Marcus var några månader gammal, alltså kanske 2,5 år sedan. Då var jag riktigt, riktigt dålig. Nu var det dax igen... Jag känner mig som om jag har blivit överkörd av en ångvält, och uppumpad med bollpump. Not well...

Fryser som ett as, och har riktigt ont i huvudet. Halsmandlarna känns stora som pingisbollar, och känslan när jag sväljer är inte nådig. Går på maxdos Alvedon (4x2) men det hjälper inte så långt. Och jag som aldrig tar värktabletter.

Har tid på BVC (eller Gläntan, av ngn anledning) i morrn för 3-årskontroll. Måste nog avboka, jag orkar fan inte. Får hoppas att jag får tag på dem, annars måste jag betala en hundring om jag inte kommer. Ja ja, vad är väl en bal på slottet...


I dag har vi varit i väg till Pilis och hämtat en kanin. Egentligen kom han från Sthlmstrakten, man jag hade tur och fick hjälp med transport. Jo, jag vet att jag är knäpp. Men de som känner mig vet att om jag blir intresserad av ngt, så blir jag MKT intresserad. Antingen så går jag inte alls in för saker, eller så gör jag det helhjärtat. Så är det bara.


Annars... Ja, Hannah fyller ju år på onsdag. Misstänker att ingen vill komma och hälsa på, men OM ni vill så finns det kaffe å tårta.

4 kommentarer:

  1. Huvva, stackare :( Krya på dig!!!

    SvaraRadera
  2. vi kommer väldigt gärna upp på kaffe och tårta men det blir efter kl 17 om det är ok??

    SvaraRadera