? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

torsdag 14 januari 2010

Latmasken regerar i dag...

Vaknade i ottan av den förhatliga väcksignalen i mobilen... Efter att ha somnat om 20 min så lyckades jag till slut gnugga gruset ur ögonen, och släpa mig upp.
Går och kollar termometern, 27 grader... Efter en del svordomar och hot så tvingas jag inse att termometerns makt och vilja är betydligt större än min. Bara att förbereda sig på ännu en dag inomhus... =( Egentligen ska man väl inte klaga. Det är ju jätteskönt på sätt och vis, att det är riktig vinter i stället för slask, halka och mörker. Men det skulle gärna få vara riktig vinter, och si sådär 7-8 grader. Det vore lagom.
Marcus fick stanna hemma i dag, dels för att det är så satans kallt, och dels för att han har den riktigt jobbig magperiod. Gud vet när han sket ordentligt senast...
Blir inte mkt gjort i dag. Jessica kommer eventuellt förbi en sväng mitt på dagen å surrar lite. That´s it.
Får roa mig med att kolla på samspelet mellan kanin och barn. Milla får vara ute och springa lite eftersom hon blir så attans dampig annars. Hon är totalt orädd för barnen, verkar nästan tycka att dom är roliga faktiskt. Och det är så roligt att kolla på ninens små tokrejs av lycka, det syns att hon njuter av att få sträcka på benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar