? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 12 januari 2010

Jag skäms...

Jag är så himla dålig på att uppdatera nu för tiden...
Men ja, det händer väl inte så mkt ärligt talat. :-P Har tänkt släpa mig bort till Barnens hus i morrn å köpa födelsedagspresenter till Hannah. Och till Marcus kompis Nelly som fyller 4.
Men jisses så tungt det kändes. *ler*
Har dragit på mig en förkylning, får fortfarande inte sova på nätterna, och på dagarna är det gnäll, gnäll, gnäll.
Hade tänkt lämna Marcus på dagis i dag för första gången på evigheter. Men i natt fick jag lägga mig först i 1-snåret, eftersom Hannah var överaktiv/övertrött och vägrade sova. Sedan när Marcus kom runt 2 så vaknade hon och så fick jag börja brottas med henne igen för att få henne att somna om.
Så när klockan väl ringde 7:30 så var vi döda alla tre. Ungarna sov som små stockar, och jag ville ju inte vara sämre jag... Så av med klockan å sen vaknade jag runt 9... Pigg och utvilad? Nja, men piggare än när klockan ringde åtminstone. =)
Summan av kardemumman blev att Marcus fick vara hemma i dag, eftersom han ska vara på dagis kl 9. Orkade inte stressa iväg med honom.

Annars... Ja, tiden rusar fram som ett expresslok. Redan 2010... Ska bli spännande att se vad det här året har att bjuda på. Några saker vet jag ju redan...

*Marcus fyllde 3
*Hannah fyller 1
*Jag fyller 30 (hujedamej vart tar åren vägen?)
*Lillvalpen fyller hela 7 år :-O Kanske dags att köpa en till...
*2010 kommer även att bli året då jag för första gången i mitt liv flyttar utanför Östersunds kommuns gränser... Det ni!
Och ska det va så ska det va, 78 mil norrut blir det. Jag som alltid har sagt att jag inte ska flytta en meter norrut. Haha, tji fick jag.
Hoppas att det är ett beslut som kommer att kännas rätt, och bli bra för oss alla. Det finns ju klart många fördelar med det hela, men även en del nackdelar... Men men, nu har vi funderat fram och åter i 5 år, så det kändes som att det var dags att ta ett beslut.

Vi får väl helt enkelt se vad 2010 har att erbjuda. Jag hoppas att det blir ett kanonår, både för mig och för mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Blirnog bra menjag tycker ändå att ni valde att flytta liiiiiiiiiiite väl långt bort.!!! Kommer sakna er MASSOR!!! Tur att det är länge kvar innan ni flyttar. Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Mmm, tycker nog oxå att d e lite väl långt egentligen...
    Men om jag får välja mellan att flytta dit eller bo kvar, så är nog valet ganska enkelt.
    Men kommer att sakna er, helt klart. Vi får komma och hälsa på ngn gång när vi e i stan. =)

    SvaraRadera