? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 19 januari 2010

Jäkla unge... :-P

Köpte nya vinterkläder i går till Marcus.
I dag när han skulle gå till dagis så sa jag att "kläderna är lite stora, men du växer ju". Marcus säger till Hannah "Du växer också Hannah". Jag säger, "ja, Hannah växer också, men inte mamma".
Marcus tittade på min rumpa med en bekymrad min, det syntes väldigt väl vad han tänkte... *ASG*

3 kommentarer:

  1. jag tror han helt enkelt var bekymrad varför han och hannah växer men inte du *så det så*

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag hoppas det... ;)

    SvaraRadera