? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

söndag 23 maj 2010

Rapport från Bålsta

Kunde minsann inte hålla mig borta från bloggen, lika bra att skriva medans helgen är färsk i minnet. ;)
Åkte i fredags morse, tåg från Östersund. Väntan i Sundsvall 1,5 h sedan vidare med buss till Hudiksvall. Där blev det byte till tåg, som tog mig till Sthlm C. Där träffade jag Sanna, å vi tog pendeln hit till Bålsta.
Fick träffa alla ninisar jag ska ha med hem. :)
Sen på lördagen var det Bergadagarna med bla kaninutställning, där min lilla vit blåögda Linus kammade hem 91,5p trots i mina ögon klen man. Bäst av Lejonen (och även bäst av alla honor på utställningen!) blev en systerdotter till min nya havanahane, på hela 95p! :)
Träffade även bästaste Marianne på Förgätmigejs kaniner, goaste människa får man leta länge och väl efter... Samt Camilla på Loveangels. Så himla kul att träffa folk som man pratat med mer eller mindre dagligen på msn i flera månader =)
Vi hade kanonväder på utställningen, och på kvällen satt vi ute i solen å åt grillat. Bättre kan man knappast ha det.

Söndag då... Kaningårdsbesök hos Marianne, med genomgång av hur ett riktigt bra Lejon ska se ut och kännas. Jävligt intressant och lärorikt som tusan. u ska man nog kunna klara att välja ut de bästa ungarna :)
Efter det åkte vi till ett köpcenter i Sollentuna, som nog hade lika många affärer som hela Östersund *ASG* Sedan till IKEA i Barkaby, som tyvärr fick utrymmas pga översvämning. Man riktigt hörde hur vattnet forsade, tippar på att det var ett trasigt rör. Typiskt min tur, haha. Men jag hann iaf köpa det jag tänkte.

I morrn e d hemfärd... Ska bli intressant att åka tåg med 6 kaniner, onekligen. Sannas supersnälla mamma Helena har lånat ut en trilla åt burarna, å en ryggsäck. Så det ska nog gå, även om det blir trångt och bökigt.
Är superglad över att jag fick bo hos de här goa människorna, och det har varit superkul att träffa allihop. =) Men verkligheten kallar.
Nu ska jag gå och vara lite social ;)

1 kommentar:

  1. Hoppas resan hem går bra. Fast det gör det säkert :)
    När drar ni upp till Pajala då?

    SvaraRadera