? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

söndag 30 maj 2010

Det knallar och går...

Marcus har följt med pappsen till Pajala i helgen. De är där med näst sista flyttlasset. Nästa lass följer jag, ungar å djur med och sedan kommer jag inte ner ngt mer minsann. :-P
Det känns rätt långsamt detta, nu vill jag ha det gjort. Ja ja...
I går kom Virre och Nova hit på middag. Alltid trevligt med trevligt sällskap :) Det märktes att Hannah har mkt lättare för att "tina upp" när inte Marcus är hemma. Hon och Nova lekte och skrattade inne på Marcus rum. Enligt Nova så pruttade de, och om jag känner Hannah rätt så är det troligt. *ler*
Goa unge, hon börjar bli så stor. I morse bajsade hon, sen kom hon och pekade på rumpan "baja". Börjar bli väldans bra på att göra sig förstådd, och man ser vad stolt hon blir när hon lyckas förmedla vad hon vill.
Kita blir terroriserad numera, Hannah förföljer henne. Måste stänga halldörren ibland så hon får vila. Hannah är iofs så försiktig, men Kita är ju inte den mest barnkära hunden, hon vill mest vara ifred.

Annars då... Ja, det har varit en hel del fuskande med pulvret, men jag har gått ner 4 kg iaf. Det är ju bättre att det går långsamt, då kanske förändringen blir bestående.
Lilla valpen är nu 1 v gammal. Nya bilder lades ut i går på http://www.vasterangskennel.se/ (får fan inte till länken)
Vet inte vilken som är min, men de är ju söta allihop. Har dock en viss förkärlek för nr 3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar