? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

måndag 10 maj 2010

Måndag...

Tage åkte upp till Pajala med ett lass kartonger i fredags (eller om det var torsdag, vete tusan). Tanken är att han ska ta med släpet ner, och åka med ett lass till sedan. Vi ska försöka tömma lägenheten till mitten av juni, sen åker Tage och hans syster ner och städar. Jäkla bra idé om ni frågar mig ;)
Och om två veckor så drar ju jag till Sthlm en sväng. Så attans pattans, det kommer bara att säga svisch svosch, så har vi flyttat =)
Mor min har varit här i helgen, hon kom från Övik i torsdags (tror jag, haha), och då passar det sig ju utmärkt att hon bor här medans Tage e borta.
Vi har passat på att vara ute i sandlådan nu när det har varit så fint väder... Hannah hade sand innanför blöjorna en dag, trots att hon hade byxor, overall och galonisar. En bedrift av stora mått i mina ögon! Marcus ville inte ens skita ner händerna när han var i hennes ålder. Han e fortfarande väldigt (nästan överdrivet) renlig av sig.

Annars... Ja, moster Mari var förbi en sväng i går och fikade. Sen kom min kära bror hit å käkade lasagne, och gjorde oss sällskap i sandlådan.
Jag kommer verkligen att sakna såna här spontana besök, inte för att de är många nu heller. Men de är väldigt uppskattade <3
Det är mycket jag kommer att sakna härifrån... Mina få men goa vänner. Min underbara familj. Och själva Östersund, utsikten. Mitt kära Frösön, som alltid kommer att vara mitt hem.
Men men... Det är så mycket positivt med flytten också. Längtar faktiskt ordentligt.

3 kommentarer:

  1. Vill inte att du ska flytta gumman!!!!
    Är ni hemma lördag V 20?? Vi tänkte åka på djungehuset då.

    SvaraRadera
  2. Nee, jag är i Sthlm fre - mån
    Ni har glömt oss på två röda, jag lovar. :-P

    SvaraRadera
  3. nu va ju du rolig =( Hur ska vi kunna glömma er???????

    SvaraRadera