? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 23 april 2010

Usch vad jobbigt det är att komma på titlar hela tiden...




Lovade Marcus i morse att vi skulle gå ut och testa cykeln han fick i går. Så vi tog och gick ner till Jessica och plockade med oss cykeln. Marcus åkte typ 3 meter, sen va han nöjd och ville att jag skulle ta av hjälmen. Hmm... ja ja. Vi fick i alla fall vara ute ett par timmar, hehe.
Hannah fick galonisar av Jessica, så hon fick oxå vara med och leka i stället för att sitta i vagnen. Och attans vad det var uppskattat. Hon kröp omkring och lekte, grävde i sanden och plockade med grejer.
Efter ett tag så bestämde hon sig dock för att det fick vara nog, så hon kröp in i trapphuset. Jag som är van vid snälla beskedliga (läs fega) Marcus, gjorde mig ingen större brådska att springa efter henne. Plockade ihop vagnen och övriga grejer vi hade med oss först. När jag kom in genom porten så var tokfian redan halvvägs upp för stentrappen... Huvva ligen, det är nog dags att inse att Hannah är Hannah. ;)
Härligt att vara ute, jag längtar så in i norden tills vi flyttar så vi kan vara ute hela dagarna. Det blir helt enkelt inte av att jag går ut och sätter mig här om inte Jessica är med. Känns bara dumt, hehe.

3 kommentarer:

  1. UNDERBARA UNGAR!!!!!!! Mormor LÄNGTAR ER!!!
    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Haha, ja barn är olika :) Julia har alltid varit värsta haren. Lärde sig cykla i fjol, 10 år gammal. Undrar hur Petter kommer bli... Han är ju tämligen lat så...

    SvaraRadera
  3. Mammsen; Här i Östersund så längtar vi EFTER någon ;)

    SvaraRadera