? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 23 april 2010

Helt otroligt jävla duktiga...

Ja, jag blev grymt imponerad av de flesta på Wendlas vårshow. Jävligt duktiga, och ett par av tjejerna hade sådan grym utstrålning!
Det ser så jäkla kul ut att dansa, synd bara att jag har noll talang för det... Och med min nuvarande kroppsform så ger jag tyvärr uttrycket "smidig som en buffel" en helt ny innebörd. *ASG*
Har faktiskt börjat med pulver, haha. Jag som alltid har sagt att det bara är skit, och att jag aldrig skulle kunna tänka mig att testa... Men nu behöver jag verkligen göra något. Det är ta mej tusan omöjligt att hitta kläder som sitter någorlunda bra. För att inte tala om hur fan det känns när jag ser mig i spegeln. Detta är inte jag...
Blev oerhört peppad när jag såg alla dansare. Alla var visserligen inte trådsmala, men de var åtminstone smidiga och kunde ANVÄNDA sin kropp, i stället för att bara gå omkring och vara feta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar