? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 13 april 2010

Inte min dag i dag... *varning för gnäll!*


Är trött, slut och på ett uselt humör. Har bara sovit 2,5h i natt, Hannah har feber och Marcus hade krupp och svårt att andas. Blir förmodligen samma sak ett par nätter till...
Helt otroligt vad sömnen är viktig för hur dagen ska bli! ALLT jag gör blir fel. Hjärnkapaciteten e nog nere på 20%, jag känner mig som en grottmänniska. Eller Gollum, hehe.
Ett svettigt fotavtryck i dammet på akvariebänken fick mig att inse att det var dags att städa. :-P
Så jag har rastat dammvippan och snabeldraken en stund, allt under Marcus envetna försök att reta gallfeber på mig och Hannah. Han må vara sjuk, men det märks då inte. Behöver knappast säga att han lyckades, varken mitt eller lillans humör är på topp i dag. Och värre retsticka finns inte när han är på det humöret.
I dag retar jag mig till och med på kaninstackarn som frenetiskt bygger bo. ALLT ska in i bolådan, skulle inte förvåna mig om hon lyckas knöla in matskålen snart oxå. *ler* Och ändå har hon en vecka kvar av dräktigheten, hur tusan ska detta sluta...
Gud, min hjärna funkar verkligen inte för tillfället. Kan inte komma på vad jag tänkte skriva. Och inte blir det bättre av att småfolket bråkar och lever om som om de vore en hel dagisavdelning. Over and out.

4 kommentarer:

  1. Usch. Jobbigt med sjuka barn :( Krupp är verkligen inte kul. Julia hade det när hon var liten och det är så jobbigt. Både för barn och vuxna. Vi fick åka på akuten vid flera tillfällen så hon fick andas adrenalin för hon hade det så svårt att andas. Suck.
    Hoppas dom kryar på sig snart och att du får sova. Det är jätteviktigt att få sova.
    Du får be gubben passa barnen ikväll när han kommer från jobbet så du får vila lite.

    SvaraRadera
  2. Usch stackare!! Hoppas dom piggar på sej fort små fisarna. Hojta till om du vill ha hjälp med nått. Kram

    SvaraRadera
  3. Åker till ösund den 4e. Då ska du få avlösning hoppas det är en liten tröst iallafall.KRAM. Ge barnen en KRAM från momma!

    SvaraRadera
  4. Tack mammsen, det låter bra. :)
    Fjärde, få se... Det är i morgon va? *ler*

    SvaraRadera