? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

lördag 24 april 2010

Nä nu jävlar


Hehe, kanske inte vill se ut som ngt PS-freak, men d e tusan dags att göra ngt åt min stackars kropp.
Det är rätt märkligt vilken inställning folk har till detta med ätande. Jag har bestämt nu att jag ska byta ut alla måltider utom middagen till pulver. Tage tycker att det är jättehemskt "detta går för långt" säger han med skämtsam röst... Själv tycker jag nog snarare att det är hemskt att det HAR gått för långt. Jag tycker inte synd om mig för att jag måste dricka äcklig måltidsersättning, däremot är jag arg och besviken på mig själv för att jag har så fruktansvärt dålig karaktär så jag måste ta till sånt...
Jag tror verkligen inte att detta är någon mirakelmetod, jag vet att man går upp igen när man börjar äta vanlig mat. Men det kan mkt väl vara en bra start, att gå ner några kg så det blir lättare att komma igång. Och sedan får man helt enkelt äta mindre portioner och tänka på vad man stoppar i sig.
Känner mig peppad som tusan, nu ska jag fixa detta. =)

1 kommentar: