? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 17 november 2009

Tisdag morgon...

Undrar just vad den här dagen har att bjuda på...
Än så länge så sitter jag bara och väntar på att Marcus ska vakna, den lilla sjusovaren. Hannah leker på golvet och jag leker vid datorn. :-P
När Tage kommer hem så ska vi vara (åka syster, ÅKA) och vaccinera oss. Fan vilken ångest jag har haft över detta... Men kommit fram till att det nog är rätt beslut. Synd bara att barnen inte kan få sprutan samtidigt.
Ja, annars då? Kan väl säga som så att jag har fullt upp, fast det händer inte så mkt. Livet som småbarnmorsa... *ler* Fast djuren gör väl sitt för att se till att jag har häcken full, haha. Min lilla Harryskrutt ger mig ständigt dåligt samvete, för han vill bara gosa, gosa, gosa, och får aldrig nog. Så fort man sätter tillbaks honom i buren så snor han runt och ska ut igen. Biter som tusan i gallret när jag stänger dörren. Gofisen. =)

Annars... Ja, vi va ju (åkte, jojo jag vet) till Övik i helgen. Hälsade på kära mor, och hämtade kaninen. Trevligt, men ack så fort det gick. Man behöver verkligen avbrott i vardagen när man bara går hemma så här...

1 kommentar:

  1. Hihi,det var nog helt rätt beslut att ni VAR å vaccinerade er...det känns som lika lugnt...då har man ju gjort vad man har kunnat för att slippa bli sjuk!! Sedan är det väl bara att hoppas att ni inte blir sjuka av sprutan...:(
    Har aldrig varit så osäker inför ett ställningstagande tror jag...vet för lite helt enkelt!! Kram på dig!!

    SvaraRadera