? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 10 november 2009

Hyllad på dagis... ;)

För att jag är så klok. Haha, ja ni läste rätt... :-P
Jag har beslutat mig för att Marcus ska få vara hemma i fortsättningen, tills det har lugnat sig med svininfluensa, elefantpest och annat elände. Det känns skitdumt att lämna grabben på dagis när jag ändå är hemma. När man vet vilken total avsaknad av moral många har när det gäller att hålla barnen hemma när någon i familjen är sjuk...
Dessutom så läste jag på Facebook att en storebror till en grabb på Marcus dagis har förmodad svininfluensa. Det var då droppen för mig...
Så nu får jag försöka roa honom här hemma i stället. Hur lätt nu det blir, haha.

En irriterande sak just nu är att jag varken kan skicka sms eller ringa... Har nämligen bara 1 krona på kortet.
Jag är så less på Halebop, så jag har messat om byte till Telia. Tyvärr inte fått ngt svar... Men har ingen lust att ladda på Halebopkortet heller. Så nu får det vara så här ett tag. =(

4 kommentarer:

  1. Du e helt fantastisk!!! En på miljonen gumman!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Hur lätt är det att roa en treåring hela dagarna?? Och samtidigt ha en snart ett åring som kräver sitt??

    SvaraRadera
  3. Inte alls...
    Tro mig, jag har varit nära bristningsgränsen i dag...
    Marcus trots blir bara värre och värre. =(

    SvaraRadera