? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

torsdag 12 november 2009

Men d e då själva fan att jag aldrig får sova...

Hade nästan lyckats somna när Hannah vaknade. Och hon är inte bara vaken, hon är det med besked... Hon klättrar, gnäller, morrar, pillar och klöser mig i ansiktet, drar mig i håret, sparkar mig, pratar högt, och kryper omkring... Vem f*n kan sova då... ;)
Och det är inte en liten stund hon är vaken heller... Halv tolv vaknade hon, å nu e klockan snart halv tre... =(
Å så vet jag att Marcus vaknar sex om det vill sig illa... Å då kan jag inte påstå att jag är på särskilt bra humör.
Det vore en sak om jag kunde sova en stund på dagen, men det går ju inte heller...

Vete tusan hur jag ska kunna vända det här... Antar att hon är hungrig eftersom hon äter så klent på dagarna, men om hon får äta på nätterna så lär hon knappast börja äta bättre på dagarna heller.
Fy, nu känner jag mig som värsta gnällf*ttan. :-P Men d e verkligen TORTYR att hindras från att sova, varenda jävla natt.

5 kommentarer:

  1. Jamen usch vad jobbigt. FÅr man inte sova bra på ett tag så blir man ju i det närmaste galen. Huvva. Hoppas de blir bättre snart och ni får sova gott :)

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde hjälpa dej på nått sätt. Kram

    SvaraRadera
  3. Vet nog vad jag skulle göra... men det skulle betyda gråt, sömnlöshet och dåligt samvete i ca fem nätter... sen skulle det nog bli lugnt... men å andra sidan bor inte jag i lägenhet och riskerar inte att bli anmäld för barnmisshandel :oP

    SvaraRadera
  4. Maria; Nix pix, får inte för pappan (som sover gott på nätterna)... ;)

    SvaraRadera
  5. Hmmmm... sover han utan att skämmas? Ni skulle ju kunna turas om i alla fall... för även om du "bara" är hemma måste du också få sova... och jag skulle tro att hans vardag skulle vara bra mycket besvärligare utan din markservice... du får riva i... eller bussa mig på honom ;o)

    SvaraRadera